Zbiegi tytułów do ubezpieczeń społecznych - Umowa zlecenia i umowa o pracę
1. Umowa zlecenia zawarta z własnym pracodawcą lub wykonywana na rzecz pracodawcy W myśl art. 8 ust. 1 i 2a ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych – za pracownika uważa się osobę pozostającą w stosunku pracy, a także osobę wykonującą pracę na podstawie umowy agencyjnej, umowy zlecenia lub innej umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z Kodeksem cywilnym stosuje się przepisy dotyczące zlecenia, albo umowy o dzieło, jeżeli umowę taką zawarła z pracodawcą, z którym pozostaje w stosunku pracy, lub jeżeli w ramach takiej umowy wykonuje pracę na rzecz pracodawcy, z którym pozostaje w stosunku pracy.
Usługi rachunkowe: pełen zakres. Dokładny cennik biura rachunkowego w Warszawie. Profesjonalne doradztwo podatkowe.
Odpowiedzialność prawna biura rachunkowego. Zwrot VAT od materiałów budowlanych. Dojeżdżamy: Warszawa i okolice. Tel. 22 854 07 66