Procedura przyznawania dodatków mieszkaniowych przez gminy
Dodatek mieszkaniowy przyznawany jest na podstawie decyzji administracyjnej wójta, burmistrza lub prezydenta miasta. Mogą otrzymać go wyłącznie osoby osiągające najniższe dochody i zamieszkujące w lokalach o najmniejszej powierzchni, na okres sześciu miesięcy. Jego wysokość nie może przekroczyć 70 proc. wydatków poniesionych przez wnioskodawcę na utrzymanie lokalu. Rada gminy może jednak, w drodze uchwały, obniżyć lub podwyższyć ten wskaźnik maksymalnie o 20 proc. Środki na dodatki mieszkaniowe wypłacane są z budżetu gminy, na której terenie położony jest lokal.
Usługi rachunkowe: pełen zakres. Dokładny cennik biura rachunkowego w Warszawie. Profesjonalne doradztwo podatkowe.
Odpowiedzialność prawna biura rachunkowego. Zwrot VAT od materiałów budowlanych. Dojeżdżamy: Warszawa i okolice. Tel. 22 854 07 66